Τα αλουμινένια καπάκια «αιχμαλωτίζουν» το ενδιαφέρον των καταναλωτών!

Τα αλουμινένια καπάκια «αιχμαλωτίζουν» το ενδιαφέρον των καταναλωτών!

alt
Η συσκευασία αποτελεί το πιο καθοριστικό μέσο επαφής μεταξύ προϊόντος και καταναλωτή, και διαδραματίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην τελική αγοραστική απόφαση. Το πώμα, ως η «κορώνα» της συσκευασίας, θα πρέπει να συμπληρώνει τέλεια το design του προϊόντος, ιδιαίτερα για προϊόντα όπως καλλυντικά, αρώματα και προϊόντα προσωπικής φροντίδας.
Το ιδανικό καπάκι είναι αυτό που λόγω της αισθητικής και λειτουργικότητάς του αναβαθμίζει και αναδεικνύει ολόκληρη τη συσκευασία, κάνοντας το προϊόν να ξεχωρίζει πάνω στο ράφι. Με άλλα λόγια είναι αυτό που τόσο λόγω του γραφιστικού αλλά και δομικού σχεδιασμού του είναι ανθεκτικό στις πιέσεις, συμβάλλει στη διατήρηση της ακεραιότητας του προϊόντος, τόσο στο ράφι όσο και εν κινήσει, αλλά είναι και αυτό το οποίο κάνει τη συσκευασία να φαίνεται ακόμα πιο ελκυστική στα μάτια του υποψήφιου αγοραστή. Τα καπάκια χρησιμοποιούνται κυρίως από την βιομηχανία τροφίμων και ποτών, με αποτέλεσμα αυτή να καταλαμβάνει περίπου το 60% (2/3) της παγκόσμιας αγοράς πωμάτων.
Ποιο είναι το προτιμότερο υλικό για την κατασκευή πωμάτων;
altΣύμφωνα με πρόσφατη έρευνα, η πλειοψηφία των Ευρωπαίων καταναλωτών επέλεξε το αλουμίνιο ως το καλύτερο υλικό πώματος ποτών, με 4 στους 10 να δηλώνουν πως το προτιμούν από τον φελλό καθώς δεν αποτρέπει την  αλλοίωση των προϊόντων.
Χρήσιμα στοιχεία για το πώμα  αλουμίνιου:
alt· Ανοιγοκλείνει και επανασφραγίζει την συσκευασία πιο εύκολα σε σύγκριση με πώματα άλλων υλικών.
· Προστατεύει αποτελεσματικά το προϊόνκαι διατηρεί τη γεύση, το άρωμα και την φρεσκάδα του, παρατείνοντας συνεπώς τη διάρκεια ζωής του στο ράφι. Γι’ αυτό άλλωστε χρησιμοποιείται ευρέως στις συσκευασίες ποτών και αρωμάτων.
· Είναι οικολογικό καθώς ανακυκλώνεται. Στην Ευρώπη, παραπάνω από το 40% των πωμάτων αλουμινίουανακυκλώνεται, εξοικονομώντας πόρους και ενέργεια.
· Είναι ελαφρύ, άθραυστο και ανθεκτικό καθιστώντας πιο εύκολες και οικονομικές της διαδικασίες μεταφοράς και αποθήκευσής του.
·  Λόγω της μεταλλικής του λάμψης, προσδίδει καλαισθησία στη συσκευασία καθώς και μία premium εικόνα στο προϊόν. Εύλογα λοιπόν χρησιμοποιείται σε καπάκια προϊόντων προσωπικής φροντίδας.
·  Ένα κοινό μεταλλικό καπάκι μπορεί να γίνει μοναδικό με τη χρήση ανάγλυφης αποτύπωσης, λείανσης, χάραξης με λέιζερ ή με την εφαρμογή ανοδιώμενου χρώματος.
· Η αγορά αλουμινίου εξακολουθείνα αναπτύσσεται τόσο στην Ευρώπη όσο και στις Ηνωμένες Πολιτείες. Μάλιστα, οι νέοι καταναλωτές, και κυρίως οι γυναίκες δείχνουν σαφή προτίμηση στο αλουμίνιο.
 
ΠΗΓΕΣ: www.packagingeurope.com, www.greenerpackage.com, www.european-aluminium.eu , www.beautypackaging.com .