Business Social Media Marketing

Πολλές επιχειρήσεις θεωρούν το marketing μέσω κοινωνικών δικτύων  The next BIG thing”, πράγμα που σημαίνει πως αντιλαμβάνονται τη δυναμικότητά τους ως εργαλεία προώθησης και θέλουν να επωφεληθούν όσο είναι στο προσκήνιο. Από την άλλη, υπάρχουν και αντίθετες γνώμες, που υποστηρίζουν πως είναι ένα μέσο χωρίς πρακτικά πλεονεκτήματα για μια επιχείρηση. Συνέχεια

Η εμφάνιση τελικά μετράει!

Για τους λάτρεις των ποτών, παίζει καθοριστικό ρόλο η συσκευασία και η ετικέτα. Έχουν αρχίσει να είναι ιδιαίτερα δημοφιλείς οι έντονες ετικέτες και τα «περίεργα» σχέδια στη συσκευασία. Μάλιστα είναι πλέον αδιαμφισβήτητο πως το design παίζει σημαντικό ρόλο στην εμπειρία του καταναλωτή σε σχέση με το ποτό του.

Συνέχεια

Οι Κινέζοι millennials παγκόσμια καταναλωτική υπερδύναμη!

Μία νέα γενιά καταναλωτών που αναμένεται να διαμορφώσουν για μεγάλο χρονικό διάστημα την αγορά παγκοσμίως καθώς αριθμούν πάνω από 400 εκατομμύρια πληθυσμό και έχουν γίνει μία καταναλωτική υπερδύναμη με μεγάλο αντίκτυπο είναι οι Κινέζοι millennials. Το βασικό χαρακτηριστικό αυτής της γενιάς millennials είναι πως είναι μοναχοπαίδια, λόγω της αυστηρής πολιτικής της χώρας από 1979 για τον έλεγχο του πληθυσμού τους.  Συνέχεια

Λευκό ή Κόκκινο κρασί; Μπλε παρακαλώ!!

Όσο οι συζητήσεις σχετικά με την επιλογή λευκού ή κόκκινου κρασιού συνεχίζουν να διχάζουν τους απαιτητικούς λάτρεις του ποτού, μία νέα πρόταση έρχεται από την Ισπανία για να παύσει τις διαφωνίες, ή και όχι!

Συνέχεια